Re: Gdzie rev. plyty glownej?

Autor: Tomasz Robak (T.Robak_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 15:14:40 MET

Kris napisał(a):

> Zdaża się, że producent nadaje nazwę zmutowanej płycie ze słowem rev. i daje
> różne biosy do różnych odmian. Ale to traktujesz jako seria a nie konkretną
> odmianę. A seria też może się składać z wielu mutacji. Czujesz? Np. w Asus
> P3B-F zmieniono położenie jednego jumpera i uchwyt mocujący procek Slot1. W
> ten sposób z rev.1.03
> powstało rev.1.04. Biosy oczywiście są te same na obu więc czytanie stringa
> nic Ci nie daje jeśli chcesz wybrać płytę z konkretnym klipem na procek.
> Kończąc : musimy czytać opisy na płycie wtedy jeśli odmiany płyty chodzą na
> [...]

Przyznaję się bez bicia ;-)) nie doczytałem, nie załapałem. Gdy dzięki wcześniej
wymienionej stronce udało mi się znaleźć info o mojej "niezidentyfikowanej"
płycie (żadnych napiso-opisów), to... hmm, nie wnikałem w szczegóły.

A tak swoją drogą producent mojego dziwoloąga to "PC-Partner", jakaś firemka z
Hong-Kongu.

Pozdrawiam
Tomasz Robak