Re: SOUND BLASTER PCI 128 i pikanie!

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 13:59:57 MET

Użytkownik "Wojtek Wawrzynowicz" <wojtewaw_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> hmm.... no niesamowicie gachowa odpowiedz . ;]

niesamowicie gachowa odpowiedź - tak nad postem pisać :-PPP

> tyle to ja tyez sie domyslam.ale dziaje sie tak rowzniez z divX'em

napisałeś że dzieje się tak przy MP3 więć nie oczekuj innej odpowiedzi ponad
tą którą ci dałem wcześniej. Jeśli oczekujesz sensownych odpowiedzi to
zadawaj sensowne i pełne pytania. Ponoć nie ma głupich pytań.... ale różnie
to bywa.

oczywiście mogą być też inne przyczyny:

1. zostawiłeś w środku komputera komórkę i ci dzwoni
2. to samo tylko ze z zegarkiem
3. sam wiesz lepiej

PaPaty