Re: zamiana liczb na słownie w excelu

Autor: WitekS (witeksz8_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 10:02:46 MET

Cześć!

Użytkownik "Mariusz Korodaj" <mk_at_dgu.pl>
 napisał w wiadomości news:3a6be568$1_at_news.vogel.pl...
> Otworz sobie Excela... wybierz Wstaw Funkcje.... wybierz tekstowe...
> no i sobie poszukaj... a na pewno znajdziesz odpowiednia funkcje.....
A może sam byś się zastosował do swoich dobrych rad? :)
O ile mi wiadomo to nie ma takiej wbudowanej funkcji w Excelu.
Chyba jednak jesteś skazany na napisanie makra na własną rękę.
Mam nawet bibliotekę slownie.dll ale niestety działa podobno tylko
w starym Excelu (chyba w 2.0 ale nigdy nie sprawdziłem).
Kiedyś się tym interesowałem ale teraz makro rozwiązuje sprawę.

> Ech. Mozeby tak sprobwac samemu cos znalexc..... a nie od razu "w swiat"
Bez komentarza.

NaRa
WitekS