Odp: Notebook i ch³odzenie

Autor: GS (grzegorzs_at_go2.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 09:04:11 MET

Wg. mnie to nie jest problem. Komputery tego typu s± bardzo mocno nastawione
na oszczêdno¶æ energii i st±d to siê dzieje. Poprostu je¿eli komputer dzia³a
stabilnie to wszystko jest OK. Dla przyk³adu u mnie wiatraczek w³±cza siê
czêsto przy grach bardzo wymagaj±cych (och³odzi kartê graficzn± i co¶ tam
jeszcze i siê wy³±cza), lub po kilku godzinach pracy.
U¿ytkownik will <will_at_interia.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:94fo6q$out$1_at_news.tpi.pl...