Re: Notebook 286 12MHz 20MB HDD 1MB RAM - co

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 14:12:15 MET

aspar wrote:

> Pewności nie mam to - skleroza, ale wydaje mi się że,
> chyba nie udźwignie 3.1, 2.0 chyba tak ale to była

Na 286 z 1MB ram i herculesem zainstalowalem kiedys 3.11.
Nawet niezle to wygladalo :-)
Czy udzwignie do tego worda - nie wiem.

> Pod 3.1 komputery sprzedawali standardowo z 4 MB
> ale chodziło niżej.

Na 1MB na pewno :-)

> i ciągle się będzie odwoływał co może powodować,
> napisanie litery przerwa itd...

Az tak zle byc nie powinno, ale demon szybkosci to nie bedzie...

> Ale NC + NE i dos 6.22 to spoko a, nauka
> ne to chwila a do wklepania tekstu wystarczy

I pewnie bedzie przyjemniejsze w pracy :-)

--
Pozdrawiam, Elmer.
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie