Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: Lulek (lul3k_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Jan 2001 - 12:37:05 MET

On Tue, 16 Jan 2001 20:31:59 +0100, "Krzysztof Kucharski"
<d160_at_poland.com> wrote:

>Jaki monopol ? Skoro. prócz TPSA działa taki Dialog, Netia i inne to jak tu
>można mówić o monopolu ?

Powiedz mi więc, jaki operator może samodzielnie realizować np.
połączenia międzynarodowe? TPSA ma na to MONOPOL zagwarantowany
prawnie. Nie zauważasz też, że na znacznej części terytorium kraju
TPSA jest _jedynym_ dostarczycielem pewnych usług.
Mówienie więc o nim jako o monopoliście jest więc w pełni uzasadnione,
nawet w kontekście Twojej definicji.

>Polecam słownik wyrazów obcych. To tak tytułem dbania o czytelność
>wypowiedzi ;->

Ha, zabawne! O róznych rodzajach monopolu można pisać doktoraty, a Ty
odsyłasz do słownika wyrazów obcych. A jak na złość tamta definicja
jest wyjątkowo kulawa :)

(-)
Lulek