Re: uruchamianie programow

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 21:57:04 MET

"wido" <wido_at_go2.pl> napisał:

> Da sie to jakos zrobic?

Tak, przed chwilą uruchomiłem nawet 3 "sesje".

JoteR

PS. A teraz do rzeczy:
Po pierwsze: trochę nie ta grupa, ale to jeszcze pół biedy.
Po drugie: nie podałeś systemu operacyjnego. Równie dobrze ktoś mógłby
odpowiedzieć, że nie da się uruchomić nawet jednej instancji. I miałby
rację, bo nie słyszałem o Outlooku pod np. Linuxa. (A może już jest? ~:-O)
Po trzecie: nie podałeś, którego Outlooka masz na myśli - np. liczbę MS
Outlooków z pakietu MS Office 2000 PL pod kontrolą (he he, kto kogo
kontroluje?) Windows 98 SE PL można uruchomić do upojenia, a raczej
wyczerpania zasobów.