RIVA TNT - jakie sterowniki ?

Autor: Jimi (janek11_at_polbox.com)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 12:31:56 MET

Posiadam ASUSA 3400/TNT/TV czyli RIVĘ TNT na AGP, jednak mam problem ze
sterownikami ASUSA (próbowałem już trzech różnych): obraz 2D jest OK, ale
gry 3D np. moje ulubione Need For Speed (3,4) wieszają się.
Na sterownikach RIVY gry są OK, ale te sterowniki nie chcą obsługiwać
jednocześnie telewizora i monitora (tylko jedno urządzenie w tym samym
czasie - sterowniki ASUSa to potrafią). Dla mnie jest to kłopot, gdyż
telewizor i monitor mam w innych pokojach (i iak tu uruchomic oglądanie
filmu DVD).
Stąd moje pytania:

1. Czy są jakieś dobre sterowniki do karty 3400/TNT/TV, które obsługują
jednocześnie monitor i telewizor (w tym samym czasie), a jednocześnie nie
wieszają się w grach ?

2. Czy ktoś próbował na tej karcie oglądać DVD na telewizorze? Czy to chodzi
?

Pozdrawiam,
janusz11_at_polbox.com