Upgrade BIOSU ...

Autor: Patryk (pmarki_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 14:52:19 MET

Witam
Nie moge poprawnie sflashowac mojego biosu na abicie vt6. Zawsze failuje 4
ostatnie bloki ... mam chyba uszkodzona kosc, (oryginalny bios flashuje sie
do konca, bez failowania). Slyszalem ze mozna gdzies wymienic kosc (wawa?),
ale nie mam programatora, wiec chcialbym aby byla juz zaprogramowana nowym
biosem. Czy ktos wie gdzie i jak to zrobic?

BIOS:
ATMEL
49F002T / 5 V

PS: Jak wyciagnac to cholerstwo z podstawki???

P.