Re: Ktory monitor 19' najlepszy?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 18 Jan 2001 - 09:13:25 MET

> AvE!
> Użytkownik "Piotr Podsiadły" <piquadrat_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> gwarancja u nich - mam blisko :) A kosztuje tylko 1170 DM!
> W jakosci raczej nic nowego. Nowy wyglad i w podstawce oprocz glosnikow
> 4xUSB. I nie ma juz BNC. Jesli chcesz to mam zestawienie 19-ej Iiyamy -
> podesle na priv ~100 kilo.
> Pozdrawiam
> alacak

Jeœli jest możliwoœć dostania Iiyama 902 JT (VM451) to zdecydowanie polecam.
Super parametry bardzo zblizone do VM 450 a nawet w czymœ tam lepsza.
jest tylko jedna wada ale jeœli chcesz używać do programów typu CAD/CAm TAK JAK JA ! to jest to zaleta, mówię o wadzie kinespopow trinitron czyli dwucj poziomych liniach (podwieszeniach siatki kineskopu).
Wiele czasu analizowałem co wybrać. Niestety ograniczyłe swój wydatek do pewnej kwoty VM450 jš przekroczył!. Vm451 902JT używam już ok. 4 Miesięcy i spisuje się œwietnie czy w programach CADowskich czy w grach. Monitor napędza karta grafiki Ge-force 256 Gullemout Propcphet SE.
A teraz może trochę o kosztach:
cena monitora 939 DM (~2x939=oblicz sobie PLN)
koszt przewozu z niemiec 50 DM (~2x50=oblicz sobie PLN)
Flaszka dla wuja i inne 100 PLN
Monitor wyszedł ok 800 PLN taniej niż w Polsce.
Jeœli masz kogoœ w Niemczech w pobliżu Koloni to nie ma problemu z przywozem!
POZDRAWIAM!
ps.
Pocztaj gdzieœ o wadach i zaletach dwóch typów kineskopów zwychkłe i trinitron. W zasadzie na zwykłych lepiej się pracuje w CAD/CAM.