Re: usb --> usb

Autor: Mariusz Korodaj (mk_at_dgu.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 08:33:40 MET

Ooo!

Sam jestem ciekaw czy cos takiego jest, jak jest to ja tez prosze...
Bezposrednie polaczenie kablowe tego chyba nie widzi.
Choc moze byc w ogole problem. USB pracuje jako HOST - urzadzenie koncowe
lub rozdzielacz. Nie wiem czy mozna spiac dwie magistrale ze soba. Cale
sterowanie magistrala odbywa sie przez kontroler - urzadzenia czekaja
potulnie na mozliwosc przeslania danych. W przypadku zlaczenia dwoch hostow
moze byc konflikt "kto rzadzi"

--
Mariusz Korodaj
mk_at_dgu.pl