Re: HP 690C zlom... a moze nie?

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 04:17:32 MET

WIBI wrote:

> W uproszczeniu za orientacje głowicy odpowiada pasek z naniesionymi
> znacznikami
> Prawie na 100% masz "zanieczyszczenie" właśnie tam, naczej to elektronika.:(
Hmm...
U mnie jak ta klisza z kreskami jest choć trochę brudna, to głowica parkuje
po LEWEJ stronie i zero jakiegokolwiek drukowania!
Ale może jednak?
A co do elektroniki: wydrukuj z ciekawości "stronę serwisową":
a) włączasz drukarkę przyciskiem "power"
b) przytrzymujesz "power" i energicznie pięciokrotnie nasiskasz "page" -
ostatnia linia zawiera kod SelfTestu drukarki ;-)
(Albo jest OK, albo numer błędu...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|