Re: Netia - konkurent TPSA

Autor: \ (robert.j_at_inetia.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 19:44:22 MET

On Tue, 16 Jan 2001 14:33:37 +0100, "Peter Wolf" <pwolf_at_inetia.pl>
wrote:

>U?ytkownik "Raf" <jacekraf_at_go2.pl> napisa3 w wiadomości
>
>Witam,
>Korzystam z Netii od początku grudnia - 100godzin - 69z3. Niestety tej opcji
>nie mozna ju? wykupia - promocja skonczy3a sie 31.12.00. IMHO transfer jest
>ani lepszy ani gorszy.
> Plusem na pewno fakt, ?e od początku, bez wzgledu na
>pore dnia, nie ujrza3em jeszcze komunikatu: linia jest zajeta. To spory
>plus, ale innych na razie nie widze.

>Pozdrowienia
>Peter Wolf

Ja chodze na abonamencie Neti od pazdziernika .
Wszysko sie zgadza : dodatkowy plus to abonament .
Transfer z polska taki sobie z zagranica jest znosny jak na polaczenia
modemowe .
5 godzin gratis ludzie nie czytaj co napisane jest na stonie w
poszczegolnych etapach rejestracj i sa problemy .
BOK - tereaz jest lepiej dawniej .
Ja jestem zadowolny . A w planach maja stale lacza (SDI ) czy cos w
tym stylu.