Autor: B'Elanna Torres (belanna_torres_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 18:57:17 MET
Witam!
Użytkownik "Andrzej Skowron" <cizemka_at_friko.onet.pl> napisał w wiadomości
news:93sbpu$bn$1_at_news.tpi.pl...
> Wlasnie, przeinstaluj monitor a jak to nie pomoze sprawdz czy masz
ustawione
> Automatycznie wykrywaj monitory Plug&play
> Szukaj tego w Własciwosci ekranu->Ustawienia->zaawansowane->monitor
Przeinstalowałam monitor => nie pomogło.
Ustawienie Plug&Play jest włączone (ale nie wiele mi to da, bo mój monitor
nie jest kompatybilny z Plug&Play). Ale przedtem wszystko chodziło OK! (?)
:-(
Dziękuje za zaangażowanie.
-- B'Elanna Torres belanna_torres_at_poczta.onet.pl
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:18:26 MET DST