Re: DWIE KARTY MUZYCZNE? jak to może chodzić?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 18:00:18 MET

On Mon, 15 Jan 2001, Raffa wrote:
[...]
>+ e........ coś mi się zdaje ze kipsko !!! (nie zadziałąjet) nie
>+ zainstalujesz poprawnie dwóch muzycznych (mniemam że chodzi o Windę)

 Hm...
 To ma być informacja w stylu "nie znam się, nie próbowałem,
więc tobie też się nie uda" ??? -;>
"Windows jakie są każdy widzi", ale pewnie pod Linuxem zaczęłyby się
dopiero problemy[1] -;> (reklamacje na pl.*.advocacy poproszę !)
 A pytanie nie zawierało nazwy Windows -;) więc wetknąć obie
karty do PC się uda -:)

 Pozdrowienia- Gotfryd
(2 karty muzyczne, testowane W95, W95B i w W98 co wyłożono
 w sąsiednim liście; jeśli sugerujesz[1] że włączenie pełnego
 sterowania efektami: rozmieszczeniem źródeł dźwięku, pogłosem
 itp. pod Linuxem lub BeOSem będzie dla ciebie proste - to
 pozostaję pod wrażeniem -:)!)

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.