Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Mon 15 Jan 2001 - 16:47:57 MET

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:v5446tson1jekckrbp9v5pk7gnrm54o44v_at_4ax.com...
> Hi!

> Nie... srednia... ale MX DDR nie ma nawet radiatora poza tym w sumie
> wypada slabiej niz SDR.

> 480 zl OEM :)
no to to proponuje !

> Dokladnie :)

> 220

o kurde, ale jestem zacofany, jak zejdzie do 200 to kupie ze 2 kostki jako
zapasy na zime !!

> Fakt.

> Hehe :)

> Daj spokoj... zasilacz przykrywa proca... bueee... to ja wole tajwanca
> noname zaprojektowanego dorze.. Ale i tak Enlight rulez :)
heh jak kto lubi, ja mam w domu chiefteca FT01 ;)) kosztowala fortune, ale
to jest Obudowa przez duze O :))

> --
> Pozdrawiam !!!
> MGB