Re: Jaką kartę tv do Canal+ z kablówki

Autor: misiek_at_mediax.pl
Data: Mon 15 Jan 2001 - 13:59:12 MET

> Cześć
>
> jak w temacie
> słyszałem że nie wszystkie sobie z tym radzą
> dzięki za podpowiedzi
> darek

Ja mam baaardzo starego Zoltrixa - pierwsza skalowalna karta TV ma chyba ze 3
lata i swietnie sobie daje rade z Canal+ no może przy meczach i gdy cały ekran
jest ciemny (akcja filmu w nocy lub napisy końcowe) trochę słabiej
ale normalny film bez problemu. Ja mam jeszcze stosunkowo słaby sprzęt amd 266
k6-2-3dnow, a wiadomo iż przy dekoderach im lepszy procek tym lepiej
Ogólnie jestem zadowolony

Michał