Re: !!!Pomozcie w kupnie kompa!!!

Autor: Bazant (bazant_at_kki.net.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 21:37:20 MET

Użytkownik Squall_Leonhart <Squall_Leonhart_at_interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:93t174$i2f$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
>[ciach.. bo sie na sklepach w krakowie nie znam..]

> A istnieje szansa ze nie bedzie mi czytal niektorych cd-kow?

jak szybko sie niby dvdki psuja?? ja mam od ponad roku toshiba 6/32 albo
4/32 - nie pamietam nawet :( - model SD-M1212 , i praktycznie uzywam go jako
cdka, czasem sobie cos obejrze na dvd, ale ostatnio nie mam czasu na takie
atrakcje, i jestem z niego bardzo zadowolony, a jak wiadomo, dvd maja lepsza
korekcje bledow od cdkow, a przekonalem sie o tym, jak mi nagrywarka zaczela
palic plyty w ten sposob, ze moj cdki widzialy plytke jako trak audio 2
giga, sama nagrywarka jako cd-audio 90 000 godzin (!) a dvdk czytal
normalnie !!!!!! a dvd to jest przyszlosc, i przy obecnych cenach - 200 zeta
cd, 450 dvd, to praktycznie nie co sie duzo namyslac (kupilem sobie do
drugiego kompa tez dvd - p166 48 mb ram ;) napisze pozniej, jak si efilmiki
na tym puszcza, bo jeszcze nie probowalem :)
a ja juz nigdy nie zaplace 5 zl za wypozyczenie filmu na vhsie!!!