Re: Matrox G400 a dxr3

Autor: Robert Osowiecki (magic.robson_at_rassun.art.pl)
Data: Sun 14 Jan 2001 - 00:43:11 MET

Our dear friend jotes wrote:

> Nie wydaje mi sie, zeby wspolpraca nie byla mozliwa.
> Nie jest to czasem tak, ze z Matroxem byl zainstalowany dekoder
> programowy DVD ktorego dolaczaja do G400 (nie wiem czy do wszystkich,
> ale chyba do tych z wyjsciem na dwa monitory), a w ustawieniach karty
> zalaczone odtwarzanie DVD ?

Tak to ten, ale problem był inny.

> Dxr3 to jest dekoder sprzetowy; oba na raz nie pochodza :-)
> Przyjrzyj sie pod tym katem ...

Dxr3 już chodzi (wsparcie telefoniczne od firmy jednak czasami się
przydaje). Trzeba było przełożyć dekoder do innego slotu (sam bym
na to pewnie nie wpadł -- Co prawda support też na to nie wpadł,
ale podał to razem z innymi dobrymi radami).

--
~~~~~~~ *MagiC* Robson ~~~~~~~ http://rainbow.mimuw.edu.pl/~robson ~~~~~~~
Do not underestimate the power of Framling.