Re: konwersja z .bin

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.fm)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 20:33:01 MET

> bin2iso, binchunker lub cos podobnego, a potem winimage.

No tak, użyłem tego programu przekonwertował mi plik . do .iso ale teraz nie
wiem co dalej :-(
Myślałem, że winoncd3.7 łyka pliki .iso jako obrazy płyty i na podstawie
takiego pliku wypala płytkę.
Czym się przegląda zawartość obrazu płyty zarówno jako plik .bin czy .iso
abym mógł zobaczyć co zawiera taka płyta (jej obraz) ?
Do czego służy obok pliku .bin plik .cue czy on jest potrzebny ?
to są jakieś informacje techniczne do pliku .bin ?

--
Tnijcie cytaty - na grupie taki śmietnik aż się płakać chce :-(