Re: Problem z Intel Pentium III

Autor: gronk.dimen (gronk.dimen_at_btinternet.com)
Data: Fri 12 Jan 2001 - 00:58:10 MET

Mam taka sama plyte glowna P3V4X + p3 800 Mhz (133) i mialem ten sam
problem...
Otoz wina lezy po stronie przejsciowki SLOT1.

Zmien na inna przesciowke (sprawz czy napewno jest pod p3 coppermain) i
bedzie ok.

Oprocz tego mialem tez problem przez stara k. graf. (Voodoo Banshe) -
dopiero jej zmiana pozbawila mnie wszystkich problemow.

Twoj procek jest ok, chlodzenie tez, wiec gnaj po nowa przejsciowke.

Gronk
gronk.dimen_at_btinternet.com