Sterowniki do 3dfx voodoo1 Helios 3D...

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.pl)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 19:32:22 MET

Potrzebuje to zainstalowac a na tym sterowniku co mam niechce dzialac dobrze
tylko jakies dziwne obrazy w czasie gry np NHL2001 i w koncu sie komp
zawiesza... Zawiesza sie niestety z przegrzania proca zaraz nad tym
popracuje ale itak potrzebuje sterownikow do tej karty kto ma ??? Albo gdzie
zciagnac tylko jeszcze dzis potrzebuje ich wiec prosze o szybka odpowiedz na
maila albo na grupe !!!
Jak wiecie gdzie to lezy w inecie to podajcie url tylko gdzies z .pl a nie
.com ok ;-) Albo niech ktos mi wysle na maila tylko najpierw to potwierdze
poczta bo jak mi wszyscy walniecie to... ;-0 A wiec czekam na maila z
wiadomoscia ze ktos z Was moze mi wyslac ten sterownik z gory DZIEKI !!!

JaVoL