Re: 2 licencje, 2 komputery

Autor: Magdalena Busk (magdalena_eliza_at_hotmail.com)
Data: Thu 11 Jan 2001 - 17:04:01 MET

> A moze jest tak:
> Wiedzac, ze w Szwecji jest malo "piratow" MS w obronie przed
ewentualna
> konkurencja
> ZOSTAL ZMUSZONY do obnizenia cen licencji?

Ja mowie o specjalnych wersjach dla zwyklych ludzi. (Np. Office 2000
Premium, Student License, ktory nabylam za ok. 500 zl, nie zawiera
ksiazki, ma czarnobiale okladki, przysylany jest w kopercie, po
podstemplowaniu karty ze szkoly/pracy. Takiego programu nie mozna
odsprzedac.). Firmy moga kupic normalne wersje, ale czesto Office czy
inny tego typu pakiet wchodzi do zestawu programow, nabytych z
komputerem.

> GDYBY MS i inne firmy na calym siwiecie dostosowaly
> ceny do wlasnosci produktu piractwo byloby bez sensu

> Bogate spoleczenstwo moze pozwolic sobie na taki luksus.

Ha, czy wie Pan, ze tutaj komputery sa o wiele tansze, niz w Polsce????

> Myli sie Pani. Jestem przekonany, ze w Szwecji TEZ czesto lamie sie
warunki
> licencji.

Na pewno! Ale cos takiego jak gielda piracka nie istnieje! Raz zdarzylo
mi sie dostac link do takiego "sklepu", z piratami... Strona ta istniala
1 dzien! Natychmiast ja usunieto, zapewne po informacji do admina
serwera...

> (Zwlaszcza na gry).
Mozliwe... Nie jest to jednak zjawisko masowe, bo nikt tu nie cierpi na
brak oprogramowania. Sama wybierajac nowy komputer, musialam sie bardzo
wysilic, by znalezc wlasnie bez gier, bo te mnie nie interesuja.Czesto z
komputerem domowym, dostaje sie nawet po kilkanascie roznych gier.

pozdrawiam, mb