Re: Kupie proc AMD K6III 550

Autor: marcusss (meka_at_polbox.com)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 09:04:25 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości
> Hi,

> Pewien jesteś? Bo mi się wydaje, że produkowane są zarówno K6-2+
> jak i K6-III+ i różnią się wielkością cache L2...

> Na 500 -- ino że nie skierowano serii 500 do sklepów.

> Czemu mało jak na AMD, skoro Durony mają 1.5 V? :)

Witam!
W laboratoriach no moze maja lub mieli 1ghz ale wiekszosc kupuje w sklepach
a tam 500 k6-III nie bylo
a co do 1.6volta niezapomnij ze piszemy o k6 a te byly na 2,2 i 2.4 volta
dlatego 1.6 to troche szokujace
Jezeli chodzi o k6-III+ to glowy bym niedal ze takowych niema

--
Pozdrawiam
meka_at_polbox.com