Re: Zamykanie WinMe - POMOCY! :-(

Autor: trsr / B0r_at_ (B0r_at_)
Data: Wed 10 Jan 2001 - 15:33:35 MET

>Tez bym chcial wiedziec o co chodzi, juz pytalem w tej sprawie chyba
>kilkanascie watkow wyzej (mam TNT 2 Pro) i jak dotad nie rozwiazalem
>tegop problemu :(

Niedawno sciagnalem jakies najnowsze detonatory (mam duron 600, karta
rivatnt2 pro, reszta cfg nie ma znaczenia) i mimo intensywnych dzialan przez
kilka dni ani razu ten komunikat nie wystapil (choc wczesniej nagminnie
wystepowal). A! i jeszcze jedno - chyba zostala poprawiona obsluga trybu
overlay, bo po upgrade sterownikow nie mam problemow z oprogramowaniem do
karty pixelwiev (wczesniej musialem w rejestrach grzebac;)). Niestety
dokladnego numeru wersji nie pamietam, ale sa to detonatory Nvidii

pozdrawiam