Re: Re[2]: TANIO dysk 9.1GB UWSCSI

Autor: K.Musial (kmusial_at_mac.com)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 23:23:04 MET

> From: michal.usenet_at_gorilla.com.pl (Michał Młynarczyk)
> Newsgroups: pl.comp.pecet
> Date: 9 Jan 2001 19:38:13 +0100
> Subject: Re[2]: TANIO dysk 9.1GB UWSCSI
>
> Dnia Saturday, January 06, 2001 K.Musial napisał/a:
>

> ...może jeszcze o tym nie wiesz, ale przeważnie grupowicze (nie
> nowicjusze) wysyłają takie ogłoszenia na grupe z "gielda" w nazwie (nie
> pamietam dokladnie jak sie nazywa)...

...poczatkowe slowo w tytule, przypomne chodzi o zestaw liter ustawionych w
nastepujacy sposob "TANIO" - dla 60% odbiorcow tej informacji sugeruje
oloszenie o checi sprzedazy , te pozostale 40% mnie jako sprzedajacego nie
interesuje poniewaz moga wystapic problemy natury komunikacyjnej... brak
zrozumienia...:))))))))

...gielda jest na gieldzie i listach dyskusyjnych nie tylko z napisem
"gielda"

> Koniec końców kocha się swą żądzę, a nie to, czego się pożąda.
...znaczy sie to odnosie sie do...?????? ogloszenia?