Re: Denerwujacy problem.

Autor: Grzegorz Swiecanski (grzegorz.swiecanski_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 20:41:31 MET

Zamarzanie ekranu...

Popatrz ile ja juz maili o takiej tematyce napisalem... Zadnej skutecznej
pomocy nie otrzymalem... Mam ten problem na 2 kompach... RAM'y 5 razy
zmienialem, zasilacz 300W ( tez zmienialem ) i nic... Grafika - moj GF2MX,
kumpel RIVATnT2M64 ... To samo !

Tego rodzaju postow czytalem juz kilkanascie... Nikt rozwiazania nie
znalazl..

Pozdrawiam i zycze sukcesow... Jak cos wykombinujesz to daj znac..

Grzesiek

PS. Stery grafiki i VIA - wszystkie mozliwe kombinacje i to samo !