Re[2]: TNT2 m64 - jak przetestowac pamiec

Autor: Michał Młynarczyk (michal.usenet_at_gorilla.com.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 19:38:13 MET

Dnia Sunday, January 07, 2001 GLide napisał/a:

G> Ktora ma dodatkowo te zalete, ze jak to Diammond daje bardzo ladny
G> obraz, a tak M64 jesli jest nemarkowa i tandetna to moze przyprawic o
G> bol glowy.

 dokładnie!
 Mój vajperek przeżyje już trzeci procesor (kupiłem do C300_at_450, teraz
 mam C533_at_800 i szykuję się do D700@?) i drugą płytę główną.
 Nie wymienię go na żadnego badziewnego GF2 MX z fabryczki w chinach!

--
+ -==- Michał Młynarczyk -===- michal_at_gorilla.com.pl -==- +
+ -=- GSM:503... -=======- jak chcesz numer, to pisz -==- +