Re: Pamieci KINGSTON ?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 14:49:43 MET

On Tue, 9 Jan 2001, RusH wrote:

[...]
                    ******

>+ >> :)) taak, kingstony sa pojemniejsze :O)))
>+ >>
>+ >Chyba nie chodzi o pojemność, a o stabilność.
[...]
>+ Trzeba bylo od razu napisac : Pamieci Firmowe roznia sie od noname TYLKO
>+ wiekszym % prawdopodobienstwem bezawaryjnego dzialania.

 W kwestii formalnej: pytanie było o "lepsze" pamięci.
IMHO jeśli coś jest "lepsze" (w smaku, np. chleb lub piwo -:))
 to wcale nie jest tego więcej itp. więc z pamięciami powinno
 być IM*H*O podobnie - do czego sprowadzał się wykład Wondera.

 Osobiście miałbym zastrzeżenia do ww. "TYLKO" - jest np. również
pewna szansa że mają "lepszy" -:) margines parametrów, czyli
lepiej zniosą "podkręcanie" itp.
 A "podkręcanie" to nie awaria -:)

 Gotfryd
(posiadacz "firmowej PC-66" na 83 MHz, "setek" jeszcze wtedy
 w powszechnej sprzedaży nie było a podkręcać zamierzałem !)

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.