Re: Belinea 103040 ???

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 14:18:59 MET

Z własnego doświadczenia: Nie kupuj Belinei. Ja mam 15" (nie pamiętam
symbolu, ale to ta z basem w stopie), której w sklepie nie mogli mi
podłączyć do compa z windą, ale miała "Nakamichi sound system" więc się
napaliłem. Teraz z rozrzewnieniem patrzę na 15" Daewoo, które wydałem ojcu
do firmy. Po prostu badziewoo sie zepsuło, a naprawa trwała ponad dwa
tygodnie, więc kupowałem w pośpiechu. Cholera.
A moja Bela jest i tak lepsza od kupionej przez kolegę.

Pio