Odp: Windows 2000 PL a MVP3

Autor: Lucas (lucas08_at_poczta.fm)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 12:22:47 MET

Niestety nic z tego dalej to samo ale bylem u kolegi i zainstalowalem tego
win2000 na jego kompie ale tylko z moim dyskiem u niego chodzi wszystko ok
ale u mnie juz nie.(on ma cel 400 i plyte no name) A ja mam nadal problem do
rozwiazania.

Użytkownik Pawel Radziszewski <pmr_at_ii.pw.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3A599CEE.7080209_at_ii.pw.edu.pl...