Re: Dwa pady

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 11:23:42 MET

The Wojtek Kościecha wrote:

>Chcialbym podlaczyc do kompa dwa game pady. Co musze kupic ? Jakis
>rozdzielacz ?
>Czy na zwyklym gniezdzie joystickowym w karcie muzycznej jest
>obsluga wiecej niz 4 przyciskow. Pytam gdyz slyszalem ze pady usb
>pozwalaja na dowolna konfiguracje 8 przyciskow.
>Wszystkie pady ktore mi sie przewinely przez rece nie mialy sterow i
>w windzie moglem ustawic tylko 4.

Sa pady podpinane pod port klawiatoory i wtedy definiujesz sobie przyciski jako
klawisze (Sidewinder M$ chyba tak ma) , Sa pady USB gdzie doslowieni robisz co
chcesz i ile chcesz . Sa pady podpinane pod LPT (od PSXa z przelotka) gdzie masz
10 przyciskow + kieroonki .

--
RusH     // Never argue with a fool. Someone
http://www.kki.net.pl/~prush // watching may not