Re: Problem z sieciom Pomuszcie !!!

Autor: onkel jurak (onkel_jurak_at_justmail.de)
Data: Tue 09 Jan 2001 - 11:06:51 MET

"Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com> schrieb im Newsbeitrag
> Tomasz K wrote:

> Wiem, że polska jenzyk tródna jenzyk, ale polecam zacząć od zajrzenia do
> słownika ortograficznego.

Marcin Frankowski

nie chce mi sie teraz sprawdzac, ale jestem niemal pewnym, ze w netykiecie
grup dykusyjnych jest cos na temat; niewypominania bledow ortograficznych (a
moze jest i cos o stylistycznych ?) szczegolnie, gdy nie ma to absolutnie
zadnego zwiazku z tematyka, czy to postu, czy tez grupy. hm. a moze tylko
tak mi sie wydaje ?
pozdrowienia:
 jurek