Re: Jaka plyta pod Celerona?

Autor: SotY (soty_at_interia.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 17:40:53 MET

> Zalezy czy zawsze chcesz miec celerona ? jesli tak to pierwszy lepszy iBX
z obsluga
> Cel2 (jakies 300zl uzywana), jesli myslisz o P3 to i815 (mam taka za 480zl
aqrat na
> zbyciu hehe).
a czemu wedlug Ciebie do p3 nie moze byc plyta na bx przeciez bx tw dalszym
ciagu najszybszy chipset pod p3/p2/celeron a moim zdaniem dodatki w i815
(agp x4, udma100 itp) i tak w wiekszosci przypadkow nie przynosza znaczacych
kozysci, ja bym polecil jakiegos abita na bx (np abit be6-2)

--
pozdroofka
SotY