Re: problem z DirectX

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Jan 2001 - 14:51:21 MET

"sereck" <sereck_at_v.pl> napisal:

>tak, takie jakie sa dostepne..
>(detonatory najnowsze chyba (?) nie obsluguja juz zwyklej RIVY TNT ?)

Obsluguja, ale sa optymalizowane pod gforce, wiec pod tnt2 nie sa szczegolnie
szybkie.

>Nie ruzumiem prawde mowiac o co chodzi, odinstalowywalem kilka razy
>karte, po czym instalowalem na nowo a ten sterownik nie chce sie
>zanstalowac..
>(moze nie jest potrzebny ?)

A wyinstalowywales z trybu awaryjnego ?
Wejdz z niego do managera i urzadzen i powywalaj wszyskie stery.

>probowalem tego rowniez, ale nic nie dawala ta zmiana, oprocz
>tego, ze udawalo sie zamyknac bez problemu system..
>3d jednak nie dzialal..

Na zamykanie ( a wlasciwie nie zamykanie) sie systemu sa patche,
probowales ?

>skad ta pewnosc ?

Oczywiscie pewnosci na 100% nie mam, ale tak sadze na 99% :-)

>zazanaczm, iz taka sama konfiguracja sprzetu wczesniej dzialala.
>Po tych wszystkich kombinacjach z driverami/DX itd.. sforamtowatowalem
>dysk i zainstalowalem wszystko na nowo..
>
>Teoretycznie nic nie powinno sie zmienic - a jednak DX nie dziala, no i nie
>da sie zamknac systemu..

Sprobuj zainstalowac dx _przed_ instalacja karty graficznej, tzn. robisz tak:
instalacja systemu, serwis pack do via (ten, na ktorym Ci wczesniej chodzilo),
dx7a i na koniec sterowniki do grafiki (np. z serii 2xx lub 3xxx).
Zakladam, ze w biosie nic nie namieszales ? :-)
Masz wlaczone assign irq for vga ?

Pozdrawiam
Andy