Jaka grafika do slabego sprzetu??

Autor: Michal Macoch (tnk_at_interia.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 13:10:26 MET

Witam!

Jaka karte graficzna (PCI - nie koniecznie nowa) radzilibyscie kupic do P233
MMX 32MB RAM ?
Obecnie mam tandem S3 Trio 64 V+ 1MB + Voodoo 1 Chcialbym jak najmniejszym
kosztem wymienic to na cos lepszego Najchetniej cos co poprawi mi dzialanie
OpenGL'a i _nie_obnizy_ mi predkosci dzialania, jakosci obrazu czy tez
wydajnosci w troszke starszych grach (powiedzmy KingPin, Unreal Tournament,
NBA Live 2000, Driver) Zastanawialem sie nad jakas Riva TNT ale nie wiem czy
nie bedzie jej ograniczal moj proc i pamiec podstawowa ?

Czekam na sugestie
Pozdrawiam

--
Michał "MikeTNK" Macoch           GG:1471
m.macoch_at_wsisiz.edu.pl             UIN:45158526