Re: Czy Duron z KT7...

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Sat 06 Jan 2001 - 03:50:17 MET

a moze by tak kupic zamiast Abita plyte Solteka pod durona, 200 zl tansza i
wcale nie gorsza, a za oszedzone 200 zl kup koniecznie jakas lepsza grafike
np. uzywana TNT 16 MB lub TNT2 m64. Acha, nie kupuj tnt vanta
bo to syf.

> ...bedzie dobrze dzialal w polaczeniu z :
> - s3virge DX + voodoo 1
> - dysk segate 15Gb
> - karta opti930 totalny chlom ale wymienie
> Jaki ram kupic pewnie 64 ale moze 128 (133 czy 100) ???

najlepiej 128 MB 133mhz w jednej kosci ktora potrafi wyciagnac CAS 2 na
100mhz,

> Ogolnie to mam teraz to co w/w ale na plycie 430FX intela P100 ;-/
> Moze ktos chce kupic ?
> Zamierzam kupic jakiegos durona 700-750 i niewiem czy wlasnie z Abitem bo
> troche drogi ale jak sie zdecyduje mimo wszystko to chcialbym miec choc
> troche pewnosci ze nie bedzie klopotow.

proca kupic 600 i podkrecic

> A moze jednak kupic za te same pieniadze slabszego Celerona ???
> Pomozcie !!!
> Czekam na odpowiedzi jade dzis rano na gielde sie w cenach zorientowac a
> ewentualnie w niedziele juz kupie !!!
> Czy moje stare 32ramu 66mhz bedzie dzialac czy musze koniecznie 100mhz ???

koniecznie 100mhz

> Ach i mam modem zoltrix33.6 wew isa niema problemu z tym >???<

a reszta powinna dzialac bez problemu, chociaz podkreslam ze tylko powinna

pozdrawiam

marcin