Re: Podkrecanie Celerona 700

Autor: jerste (jerste_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 16:19:49 MET

Użytkownik Paweł Rączka <ghost_at_jasna.tarnow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3a77142c_at_news.vogel.pl...
> Pozyczylem od kolegi procesor Celeron 700 cC0 i walcze z jego
podkrecaniem:
> Plyta glowna to Abit SE6 chlodzenie - GoldenOrb
> na 10.5x90MHz=945MHz 1.75V jest 100% stabilny
> ale nie moge uzyskac 10.5x100=1050MHz nie wlacza sie wcale
> Probowalem napiecia do 1.95V i nic
> Myslalem ze procek bedzie moze wieszal komputer, a tu nic, wogole nie
> startuje
> Czemu ????
> Czy ktos z grupowiczow ma doswiadczenie w podkrecaniu takiego procesora???
>
> Wiem, ze nikt nie gwarantowal mi ze pojdzie na 100MHz. Po prostu
> [...]
Po prostu jądro coppermine przestaje być stabilne powyzej 1Ghz (z
nielicznymi wyjatkami), niezaleznie czy jest to pIII czy tez celII - zobacz
wyniki na www.overclokers.com . Powinienes celowac w 950Mhz a wiec jesli
kupisz celII 700Mhz to bedziesz mial tak jak opisales powyzej, natomiast
kupujac celII 633 bedziesz miał 950Mhz ale na Fsb 100Mhz co jest duzo
korzystniejsze (lub 103Mhz x 9,5 bo taka masz nastepna FSB w biosie,
prawda?).

pozd