Re: 128 MB RAM ?!?

Autor: Nokiio (noorbert_at_go2.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 14:05:18 MET

Użytkownik "Tomek Te vel Neas" <moj.em_at_il.znajdziesz.w.sygnaturce> napisał w
wiadomości news:3a77df7a$1_at_news.home.net.pl...

> jest
>
> A ja mam w kompie:
>
> 1. 64 MB PC100 sprzed ponad dwóch lat, więc chyba niezbyt rewelacyjne.
> 2. 64 MB PC100, bodajże 8 ns sprzed paru miesięcy.
> 3. 128 MB PC133, bodajże 7 ns sprzed paru dni.
>
> I wszystko chodzi ślicznie. Po dołożeniu tej ostatniej kości wreszcie
Win2K
> zaczął chodzić jak należy. :-) Jednym słowem podczas mieszania kości jest
> kwestia przypadku - zadziała albo nie zadziała.
>
> --
> P o zdrawiam
> <\ _
> _,>(_) Tomek Te vel Neas
> (_) neas!post,pl

Kosc byla raz juz w serwisie wymienili na nowa to po pierwsze i wkladam ja
samucienka czy razem z jedna 32 (bo mam tylko dwa sloty ;) caly czas zle
blad blad i jesze raz blad !