Re: DURON, ATHLON CZY PENTIUM III?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 08:59:18 MET

Hi,

Sierus wrote:

> Athlon
> -stabilnie 99.9%
>
> Duron
> -stabilnie 99.9%

Przy czym w tych dwóch punktach ja bym zaznaczył wyraźnie, iż to 0.1%
braku to nie kwestia wadliwości samego procesora, ale raczej albo
błędów w płytach głównych (niekompatybilność niektórych płyt głównych
z niektórymi kartami rozszerzeń, zdarza się na płytach do Intela ale
na płytach pod AMD niestety nieco częściej), albo niekompetencji osoby
składającej komputer (komputera nie powinien składać byle kto, ale
ktoś, kto zawodowo zajmuje się elektroniką i informatyką), albo, w
wyjątkowo nielicznych przypadkach, błędami w programach uniemożliwia-
jącymi pracę na danym procesorze (zdarzają się jednak i takie programy,
które na szybszych Intelach nie chodzą).

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |