Monitor - nagle pogorszenie obrazu :( Prosze o pomoc.

Autor: Szymon Janicki (janicki_at_onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 16:47:32 MET

Witam szanownych grupowiczow,

Mam taki maly problem z monitorem i jezeli ktos moglby mi pomoc to bede
niezmiernie wdzieczny.
Mianowicie 2 miesiace temu kupilem sobie monitor SAMSUNG SyncMaster 755DF,
bylem z niego strasznie zadowolony... niestety dzisiejszego ranka po
wlaczeniu go, zobaczylem, ze w rogach obraz strasznie sie pogorszyl - zrobil
sie kompletnie nie ostry.
Nie wiem dlaczego sie tak stalo - dzien wczesniej monitor byl ostry jak
brzytwa, a dzis, ledwo da sie przy nim usiedziec. Juz wlaczalem juz opcje
Degauss ale nic to nie daje.
Czy ma ktos z Was pomysl co z tym fantem zrobic?

Pozdrawiam,
Szymon Janicki
szjanicki_at_poczta.onet.pl