CPU do grania/programowania

Autor: Tomek R. (tomeczekr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 01:05:51 MET

Witam wszystkich
Aktualnie mam Abita BF-6, celeron 333_at_500, 256 RAM, IBM DTLA 30 GB, GeForce
2 MX

Komputer uzytkuje pod win98 tylko do grania (UT, Q3 itp.) oraz
NT4 Server do programowania baz/www (Visual Studio 6, IIS, MS SQL 7)
Czas zmienic procek poniewaz, mam mozliwosc dobrze sprzedac plyte z procem
lub sam procek.
Co wiec bedzie lepsze do moich zastosowan ( lacznie z mozliwoscia
podkrecania):

Celeron 2 czy Duron ?
PIII Coppermine czy Thunderbird?

Myslalem o Thunderbird 650 ( okolo 400 pln), czy tez rzucic sie na PIII
500E-600E ?

Przy wyborze, czegos ze stajni AMD musialbym tez zmienic plyte ( zrzylem sie
bardzo
z moja BF-6 :) ) .
Wiec jaka plyta do tego (po wnikliwym przeanalizowaniu mam 3 kandydatow):
1. MSI - K7T Pro2 lub
K7T Pro2A ( czytalem na tomshardware, ze nowy South Bridge z
UDMA 100 troche zwalnia grafike - wina driverow ? )
2. Abit KT7
3. Soltek SL-75KAV

A moze pozostac przy starym.dobrym BX ?

Oczywiscie stawiam na szybkosc i stabilnosc.
Z gory dzieki za uwagi/komentarze

--
Tomasz R.