Problem z karta muzyczna

Autor: Grzes G (grzehoo_at_polbox.usunto.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 22:28:05 MET

Nie wiem konkretow bo to od kumpla ale jutro podam szczegoly. Dzis rzucam to
jako temat do przemyslen. Z tego co wiem odinstalowal sterowniki do swojej
karty (SB Live!) i zainstalowal stery ASIO.
"...mam taki napis PCI input controler(?). niczego nie okreslono.
i jeszcze Blad MCI MMSYSTEM296. odtworzenie pliku na tym urzadzeniu jest
nimozliwe.. uszkodzony lub niewlasciwy format..."

Pozdrawiam!

Grzesiek