Re: Podsłuch sieci

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 09:36:34 MET

Dariusz Pakowski wrote:

> służby specjalne wyłapują e-maile zawierające słowa typu "gun", "kill" i
> kilkaset
> jeszcze różnych, ale skanują zaledwie 1 000 000 e-mail'i na sekundę.
> Jest to niewiele i brane pod uwagę są tylko listy niezaszyfrowane.
> Wyobraźcie sobie teraz analizę tych informacji.
> Człowiek ??? A może komputer ???

To po co by była w USA ustawa zabraniająca stosować szyfrowania niemożliwego
do rozkodowania (tu nie jestem pewny w ile) w tydzień???
"Służby specjalne" wyłapują nie tylko emaile z podejrzanymi słowami, ale
również te wychodzące z podejrzanych adresów (wtedy łapią przede wszystkim
zakodowane e-maile)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|