Odp: Co zamast Silver Orba?

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_ds5.agh.edu.pl)
Data: Thu 04 Jan 2001 - 03:36:54 MET

Tomga <tomekfoto_at_go2.pl> wrote in message news:92vju1$83o$2_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> Mam Durona 750 i plyte glowna Procomp, probowalem zamontowac wentylator
> Titan Majesty V (TTC-M5AB) czyli Silver Orba i za cholere nie pasuje.
Zaraz
> w takiej konfiguracji dziala gorzej niz zwykly wentylatorek za 15 zl.
Szukam
> wiec jakiegos innego wentylatora, rownie wydajnego jak ORB, lecz musial by
> miec troszke inne gabatyty, moze byc wysoki bo nad prockiem nie mam
> nic(obudowa Big Tower ze zdjetymi blachami) lecz musi byc szczuplejszy.

Dosyc podobny (z wygladu przynajmniej), tyle z mniejszymi gabarytami jest
Spire 4D17B3
(http://www.spire.nl/html/support/coolers/5d17b3.htm),
tyle ze nie testowalem go i nie mam porownania...
Niecaly miesiac temu w Krakowie kosztowal on 60 zl (Orb na Durona wtedy 70
zl).
Pozdrowionka
Darek