Eksperci pomocy !!!!!!!

Autor: bartekbravo_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 03 Jan 2001 - 11:08:38 MET

Cześć!!!
Mam problem z zamykaniem Windowsa 98. Nie mogę go normalnym trybem zamknąć. Po
wejściu w start iwybraniu jakiejkolwiek opcji (zamknij,uruchom ponownie,itd.)
próbuje zamykać,ale po chwili wraca do normalnej pracy. Z klawiatury też nie
chce się resetować. Zostaje mi tylko przycisk reset na kompie i wyłącznik w
chwili ponownego uruchomiania co wcale mi się nie podoba. Próbowałem bez
kasowania Windowsa ponownej instalacij,ale bez efektu.
Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam i dziękuję.
                       Bartek