Re: upgrade z Celerona 333, slot 1

Autor: WIBI (wakizashi_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Jan 2001 - 07:37:40 MET

Użytkownik <jkch1_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Nic nie rób ,do biura jest akurat,szkoda forsy.Też mam taki w biurze.Co
innego
> w domu tu potrzebny jest samolot ,np PIII600.

Miałem takiego celerona 333, teraz mam PIII550_at_616.
W "normalnej pracy" zysku wydajności prawie nie zobaczysz.
Ja zmienilem procka z powodu specyficznych wydruków (cad),
 czas przygotowania formatu A3 na:
- na celeronie ~ 20 min
- na pIII ~ 6 min.
Jeśli masz większe dokumenty w "office" to lepiej i taniej dołożyć pamięci.
Pozdrawiam
                   WIBI

wakizashi_at_poczta.onet.pl