Re: Re[2]: Dziwna sprawa z DivX

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 23:27:14 MET

Użytkownik "Michał Młynarczyk" <michal.usenet_at_gorilla.com.pl> napisał w
wiadomości news:421109255.20010102224928_at_gorilla.com.pl...
Amiśce z
oglądałem

> mpeg 1 to ja sobie na P133 oglądałem. DivX to zupełnie co innego.

Po dłuższych testach stwierdziłem że płynność DivX najbardziej "hamuje"
wyświetlanie napisów.
(Mój komp: Cel600II, 256ramDobólu, Geforce2 MX, IBM DTLA 30GB)
Spostrzeżenia:
VPlayer 0.5e - od razu przed wyświetleniem napisów dwulinionwych wyraźnie
przycina nawet na 2 sekundy
MicroDVD 1.1 - trochę przycina (stop na 1 sekundę)
BestPlayer 0.5 - nie widać wogóle przycinania nawet przy kilkuliniowych
napisach

Testowałem kilka razy na tym samym pliku avi (ThreeKings) i w tych samych
miejscach.
Wniosek z tego taki, że chłopaki (nie będę pokazywał palcem ;-) nie potrafią
jeszcze zoptymalizować procedur dekodowania i wyświetlania napisów.
Sorry, ale jeśli 40% mocy proca idzie na wyświetlanie dwóch linijek tekstu z
prędkością 2fps to coś tu jest nie tak ;-)))
Wogóle to playerów ci u nas dostatek, ale wszystkie są do d...py ;-)

--
---
Pozdrowienia