Re: skaner - ale jaki?

Autor: Jack_Sky (jackysky_at_polbox.com)
Data: Sun 31 Dec 2000 - 18:06:49 MET

Użytkownik jw73PL <jw73_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:92lqvi$94e$1_at_zt.koszalin.tpnet.pl...
> Ja mam plustka u24 wspaniały skaner. Jak widziałem zdjęcia na monitorze ze
> skanowanych negatywów za pomocą ut12 to wolę już swoim skanerem skanować
> odbitki.

Jak widzialem ostatnio jak pewna kobieta prowadzila samochod na ulicach
Szczecina , to juz wole sam jezdzic autobusem....
Skanowac to trzeba umiec. Defaultowe ustawienia prostych programow dolaczanych
do skanerow pozwalaja na taki wlasnie - kiepski - efekt. Zapewniam ,ze Plustek
UT12 skanuje w zadowalajacym stopniu negatywy. Inna sprawa ,ze wszystko jest
kwestia gustu , czy to amatora ,czy zawodowca.

Pozdrawiam
Jacek