laczenie kompow interlinkiem

Autor: Crater (crater_at_staszic.edu.pl)
Data: Tue 02 Jan 2001 - 17:53:57 MET

Chce polaczyc dwa komputery interlinkiem, ale ze jeden to 386 i nie ma tam
Bezposredniego polaczenia
kablowego z windy 9x, chce do tego uzyc NC, tam jest polecenie polacz w
wersji PL i chyba link w wer angielskiej.
Do laczenia chcialem uzyc portu LPT. I teraz mam takie pytanko - jaki kabel?
Otoz mam na skladzie taki jakby
przedluzacz kabla do drukarki, ale z dwoch stron chlopcy. Konkretnie to ja
go uzywalem do laczenie komputera z taka mechaniczna centralka do drukarek
(jak sie chce polaczyc np.: dwie drukarki na jednym porcie). No i sie
zastanawiam, czy ten kabel jest odpowiedni.
Jak czytalem jak sie laczy komputery Bezposrednim polaczeniem kablowym to
tam w kablu niektore nitki sie
krzyzuja, a taki przdluzacz jak ja mam, to wszystkie nitki (chyba) ma
rownolegle. Czy interlinkowi z NC to nie bedzie
przeszkadzac, czy musze kupic inny kabel ?
Aha i jeszcze, ktore z polaczen jest szybsze, przez port szeregowy czy
rownolegly ? Bo jak mam kupowac nowy
kabel to wole wybrac to szybsze lacze.

Dzieki
Crater

--
[author: Crater][e-mail: crater_at_staszic.edu.pl ]
[http://www.CppSpace.z.pl ][ICQ#31429080]